January 6, 2021 4:24 PM

Feroce

One could call it a poem


Îmi pregătesc poeziile cum pregătește mama masa de Crăciun:

Azi - nicăieri nu zboară timpul mai repede decât pentru nefericiți.


Văd clar durerile aripii mele stângi. N-au nicio noimă, nicio disciplină:

De ieri - lovesc într-una atâtea lucruri care nu contează.


Mi-e dor să desenez cu degetele pe geamurile mașinilor:

Aș fi putut fi un salon baroc, pe dinăuntru-s mobilat IKEA.


Mi-e frică să fiu apa unui râu atunci când mergi la scăldat:

De mâine - scriu. Șterg. Rescriu. Șterg iar și uneori respir.


Și savurez conserva mea de ton care va expira în 2025:

Dintotodeauna - invidia certitudinii mă izgonește din rai.


(pauză dramatică)


N-aș zice nu iubirii.

Verific inima să văd dacă-i tot rece.

PIESE ORIGINALE

2022-2023

God of the Gaps

Bosnia — patrie fictivă: Un muzeu al războiului. Acel război, acele gesturi, aceste vieți. Genealogii tragice. Mitologii naționale. Complexe de superioritate. Mecanisme de apărare.
Bosnia — patrie afectivă: Împotriva realismului. Dacă suntem pietre, măcar să spargem ceva. Între frați. Înainte și după. Bombe neexplodate. Vindecare. Grădini ascunse.
Bosnia— patrie subiectivă: Once upon a time in Yugoslavia. Lumina s-a stins singură pentru totdeauna. De parcă am fi fost fericiți. Noi n-avem altă casă. Persoana I plural.

2017-2022

Individual Compus

Într-o permanentă fugă, protagonistul glisează cu mult umor printre obiceiuri casnice, voyeurism, job într-o corporație, relații colegiale bizare, un libido exacerbat și o fascinație ierarhică soră cu patologia. Deși pare o alergare zilnică, INDIVIDUAL COMPUS este un sprint final. O răsturnare a stupului, din care analizăm  doar  o  albină.

2016

AMPLEXUS

Într-un viitor apropiat, o societate distopică provoacă desfășurarea dicteului angoasant al protagonistului, conturând o destăinuire testamentară. Aici, oamenii au aproape totul, dar viața are o durată prestabilită. Încolțit de moarte, tatăl simte că i-au mai rămas atâtea de făcut înaintea morții ceremonios organizate de această societate. Receptorii dramei sunt mama și fiul. Femeia/ Mama protestează original la adresa ordinii sociale, îndepărtându-se de lume,

2012

DINGO DOGS

O insulă într-o insulă într-o insulă. O poveste de dragoste queer; o iubire viscerală, unde kink-ul este în prim plan. Credința se izbește de carne și mai apoi de suflet. Doi bărbați extrem de diferiți se iubesc. Ce poate  fi  rău  în  asta?